הפעלות לילדים ונוער
דף הבית
מי אני
הפעלות לילדים ונוער
ימי הולדת
אלבום תמונות
מן העיתונות
צור קשר
רשמי מבקרים
 

החשיבות של הפעילות עם הגיל הצעיר היא גדולה מאוד!! ככל שנקדים את ההיכרות עם תרבויות המזרח, נפתח שילוב בריא בין התרבויות ואיכויות בחינוך ילדינו בעתיד.

תרבות יפן היא תרבות מיוחדת, מעודנת ובעלת סגנון שאין דומה להן בעולם, בכל סדנא ובכל פעילות מקבלים הילדים טעימה קטנה מן התרבות המופלאה הזו...

סוגי הפעילות הן מגוונות, שונות, מותאמות גיל, אירוע ומקום.
סוגי הסדנאות
סדנאת הגנה עצמית:

בפעילויות אילו מועברת סדנת הגנה עצמית לילדים, המסבירה מעט על הגנה עצמית, מהותה וחשיבותה. לימוד תרגילים בסיסיים היתוליים ומהנים לילדים, בהם מתורגלים החשיבה הזריזות והזיכרון. לסיכום, מעט על הימנעות מצרות והתחמקות מקרבות. כל פעילות כמובן, מותאמת גיל ומתאימה גם לתלמידי תיכון.
בפעילויות אילו אני משלב בין קרטה, אייקידו, נינג'יטסו ומעט ג'ודו - כולן אמנויות לחימה יפניות. כמובן שלימוד זה, הוא רק בסיס ומקנה מעט ידע וביטחון עצמי.
סדנאות יצירה שונות
התרבות היפנית שזורה במלאכות אומנות שונות, המתאימות לגילאים שונים וליכולות מוטוריות שונות. סדנאות היצירה הן של פריטים יפניים מסורתיים, הן של דימויים יפניים והן של יצירת העתקים של יצירות יפניות מקוריות. חשוב במהלך בניית הסדנא להכיר את קהל היעד ולכן שיתוף שלכם והיכרות שלכם משמעותית להצלחת הסדנא.
הסדנאות הן:
עפיפונים יפניים                                                                                                                                
מניפות יפניות להחליף תמונה
קופסאות יפניות מחומרים שונים לחליף תמונה
אוריגאמי - קיפולי נייר  
בונסאי (עצים מניאטוריים) מנייר להחיף תמונה
מפלצות יפניות להחליף תמונה
מסיכות תיאטרון יפני להחיף תמונה
איפור תיאטרון יפני להחליף תמונה
ועוד...